Zadania zawodowe:
|
planowanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji dotyczącej jej działalności informacyjno-promocyjnej;przygotowywanie komunikatów prasowych, informacji dla mediów oraz informacji edukacyjnych promujących i popularyzujących wiedzę o funkcjonowaniu organizacji;współpraca w realizacji kampanii społecznych i medialnych związanych z działalnością organizacji;udział w przygotowaniu i realizacji projektów z zakresu komunikacji społecznej finansowanych ze środków krajowych lub unijnych lub funduszy pomocowych, przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych;przygotowywanie odpowiedzi na różne wnioski, postulaty i inne sprawy związane z działalnością organizacji;prezentowanie wyników badań, analiz rynkowych, tekstów i informacji na stronie internetowej/intranetowej organizacji oraz w biuletynach, wydawnictwach i innych materiałach informacyjnych;redagowanie newsletterów, graficzne projektowanie profesjonalnych materiałów promocyjnych itp.;administrowanie, aktualizowanie i udoskonalanie funkcjonalności portalu intranetowego organizacji;monitorowania spraw organizacji na podstawie informacji ukazujących się w mediach;redagowanie informacji oraz ogłoszeń o wolnych stanowiskach w służbie cywilnej umieszczanych na stronie np. Biuletynu Informacji Publicznej;zapewnienie obsługi technicznej (wykorzystanie sprzętu informatycznego, łącznościowego, multimedialnego) oraz dokonywanie cyfrowej rejestracji odpraw, narad i spotkań kierownictwa organizacji;planowanie i realizacja harmonogramu wydarzeń związanych z komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną dla władz firmy;realizacja budżetu związanego z organizacją imprez, spotkań i innych inicjatyw promocyjnych w firmie;koordynowanie przepływu informacji dotyczących lokalnych wydarzeń;przygotowywanie warsztatowych materiałów na szkolenia z zakresu PR dla pracowników organizacji.
|